Edukacinė išvyka „Tauragės istorijos takais“

Prieš pat rudens atostogas šeštos klasės mokiniai su auklėtoja išvyko į Tauragę. Tikslas – geriau pažinti savo krašto istoriją ir išmėginti save Taurų parko trasose. Ekskursiją pradėjome nuo Tauragės pilies. Kieme pasitikęs gidas papasakojo pilies istoriją, supažindino su šulinį saugančius nykštuku Barzduku. Pakilę į Archeologijos bokštą žiūrėjome filmuką apie senovėje čia gyvenusias skalvių ir žemaičių gentis, gėrėjomės senoviniais papuošalais, patys trumpam išbandėme archeologų darbą – kasinėdami radome nemažai „lobių“.  Nuobodžiauti neleido moderniosios technologijos – išbandėme interaktyvią smėlio dėžę  su kinetiniu smėliu, formavome kalnus ir jūras, salas ir upes. Kitoje salėje labiausiai lankytinas Tauragės ir jos apylinkių vietas stebėjome mindami dviratį. Visi labai stengėsi, kad dviratis nesustotų – žaibiškai vienas keitė kitą. Buvo įdomu ne tik klausytis apie 20 milijonų metų senumo medį, kuris jau virtęs akmeniu, bet ir jį paliesti. Tai 600 kg sveriantis medis -akmuo, kurį Tauragei padovanojo Lenkija. Greit prabėgo įdomi istorijos pamoka. Su gera nuotaika išvykome pramogauti į Taurų parką. Čia dauguma įveikėme geltonąją, mėlynąją bei turistines trasas, o Zamfira su Luku net ir raudonąją. Ekskursija visiems paliko puikius įspūdžius.