Erasmus+ projektas

Spalio 1 dieną 11kl. mokiniai kartu su anglų kalbos mokytojomis Genovaite Simanauskiene bei Kristina Monstavičiene atvyko į Daniją,  Erasmus+ projektą. Kelionė buvo neeilinė, įvyko keletas nesklandumų. Iš oro uosto teko vykti metro, traukiniais, o galiausiai autobusu. Užsienyje tai mums buvo nemenkas iššūkis, tačiau išbandėme naujas transporto priemones, o tai buvo puiki patirtis, nes pamatėme ir patyrėme daug daugiau. Atvykus į projekto vietą pirmiausia pagalvojome kaip reikės ištverti šias dvi savaites. Tačiau jau kitą dieną supratome, kad atvykome į puikią vietą, kartu su nuostabiais žmonėmis. Projekto pradžioje atrodė sunku įsiminti visų dalyvių vardus, tačiau šiltas ir nuoširdus bendravimas padėjo greitai juos įsidėmėti. Buvo keista matyti naujas užduotis, kurias dažniausiai atlikti turėdavome grupėse. Projektu susidomėjome, nes atrodė įdomu atvykti ir pamatyti naują šalį, susipažinti su naujais žmonėmis, kitomis kultūromis, bendrauti tik anglų kalba. Šį tikslą įvykdyti buvo sunkoka, nes niekada nekalbėdavome savo kasdienybėje visą laiką tik anglų kalba. Projektas tapo puikia patirtimi išlipti iš komforto zonos. Veiklos bei užduotys ne visada buvo įdomios, be abejo, vieniems labiau patiko vienos, kitiems kitos, tačiau visi daug dirbome grupėse, mokėmės išklausyti kitų žmonių nuomonę, jų siekius, idėjas ir mintis. Taip pat įsimintinai praleidome laiką Danijos sostinėje Kopenhagoje. Kelionės įspūdžiai nepakartojami ir įsimins dar ilgam. Tikimės, kad tai ne paskutinis mūsų projektas.