Pirmoji klasės ekskursija

Ankstų gegužės 27-osios dienos rytą 1 b klasės mokiniai, lydimi mokytojos,  išvyko į pirmąją klasės ekskursiją, į Šiaulius. Aplankėme Talkšos ežero pakrantėje stovinčią ,,Geležinės lapės” skulptūrą. Vaikai stebėjosi lapės dydžiu ir noriai prie jos fotografavosi. Praėjome septynių ratų akmenų energetinį labirintą. Saulės laikrodžio aikštėje grožėjomės 18m aukščio kolona su paauksuota skulptūra ,,Šaulys”. Vėliau lankėmės Dviračių ir Katinų muziejuose, jaunųjų gamtininkų centre. Vaikams labai patiko klausytis įrašytų gido pasakojimų apie kiekvieną dviratį, žaisti su Katinų muziejuje gyvenančias katinais ir žavėtis iš įvairių pasaulio kampelių surinktų keturkojų eksponatais. Jaunųjų gamtininkų centre pavyko „susikalbėti“ su ten gyvenančia papūga. Kino teatre žiūrėjome filmą ,,Didžioji kelionė”. Supratome, jog draugystės dėka galime įveikti didžiausius sunkumus. Aplankėme ir netoli Šiaulių esantį Kryžių kalną. Grįžome pavargę, bet parsivežėme daug nepamirštamų įspūdžių.